søndag 13. mars 2011

Møbelprosjekter

Jeg synes det er spennede å gi nytt liv til gamle møbler. Jeg faller også veldig lett for møbler med litt 
"anderledes" struktur og form.

I Holmestrand er det to koselige damer som jobber i en koselig frisørsalong. De driver som frisører samtidig som de selger interiør fra levrandører som Nordal møbler. De har spesialisert seg på møbler som har et litt anderledes preg. Blant mange spennede møbler fant jeg denne gamle stolen som falt meg midt i hjertet. det er en gammel stol fra en spisestue. Den er malt og skal egentlig preges av et rustikt preg Men den var egentlig ikke for salg, men etter et par besøk i butikken ble den med meg hjem alikevell. Jeg skal male og trekke om stolen på nytt, har bare ikke bestemt meg for farge og type maling enda. Kom gjerne med forslag :) Stolen er iallefall et funn!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar